Gå til innhold

Ny stereo til leilighet

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny stereo til leiligheten, så langt har jeg kun brukt pcen for å spille musikk, men trenger noe nytt;D Har ikke så mye peiling på steroer, men vet ialfall at jeg har lyst på Surround anlegg. Prisklasse: 1K-5K. Er også viktig at jeg kan koble den til Ipoden og TVen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg ny stereo til leiligheten, så langt har jeg kun brukt pcen for å spille musikk, men trenger noe nytt;D Har ikke så mye peiling på steroer, men vet ialfall at jeg har lyst på Surround anlegg. Prisklasse: 1K-5K. Er også viktig at jeg kan koble den til Ipoden og TVen.

Logitech Z5500

Da faar du surround 5.1 og det kan lett kobles til PC og TV. Det er ogsaa utolig billig for lyden du faar (2500 kr).

DU faar ogsaa en 10" tommers sub som rister rommet ganske bra til film og dunker bra til musikk. Det funker meget bra for Trance, rock,rap, hip-hop, pop og fungerer mindre bra for klassisk, jazz og den slags.

Lenke til kommentar
Høres fristende ut;D

Kan man bruke fjernkontroll til den også? F.eks hvis man ligger i senga med dama er det bare å trykke så kommer akkurat den sangen man ønsker.

Det medfolger en kontroll ja, jeg vet ikke hvilke funksjoner den har, du kan bare soke opp Logitexh Z-5500 paa Google.com og lese:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...