Darthvulture Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 kan man bruke en trådløs usb adapter til altibox? en venn av meg vil gjerne ha tv-signalet til tven, men han vil ha det trådløs, er det mulig at en slik usb adapter funker? at den tar i mot det trådløse signalet fra routeren og sender tv-informasjon? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) kan man bruke en trådløs usb adapter til altibox? en venn av meg vil gjerne ha tv-signalet til tven, men han vil ha det trådløs, er det mulig at en slik usb adapter funker? at den tar i mot det trådløse signalet fra routeren og sender tv-informasjon? Jeg jobber med Altibox-produktene, og jeg må nok skuffe deg. USB-portene på dekoderene kan per idag KUN brukes til iR-dongel til fjernkontrollen. Dette er for de som ikke vil ha dekoderen stående fremme. Hvis du vil ha TV trådløst må du nok ha et aksesspunkt elns. for å gjøre trådløssignalet om til kablet. Men vi får ofte henvendelser om at bildet hakker eller at ting går tregt når det går over trådløs, så bruk helst kablet. Eller veldig kraftig Wifi Endret 13. juni 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 okei takk for svar! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 forresten, om det holder med 56kbps eller holder det med en 100kbps til akssesspunktet for tven? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Så mye som mulig, jeg ville tatt 100kbps for å være sikker. TV-som hakker suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå