ZynoX Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har satt inn en ny prosessor i maskinen min. Alt fungerer helt fint, men det er bare det at i starten så står det at: Hvis jeg skal få prosessoren til å yte max så må jeg oppdatere BIOS. Men jeg er helt sikker på at jeg har den siste oppdateringen. (Jeg har flashet til 1802) Det var en eller annen på forumet som sa at dette kanskje bare er tull. Og at jeg kan fikse dette inne i BIOS. PC'en: Intel Core 2 Duo 6400 2.13 GHz (Gamle), Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz (Nye) 4.00 GB RAM Asus P5B-E Hovedkort Mist 650 W Strømforsyning Spørsmålet mitt er da: Er egentlig dette sant? Endret 13. juni 2009 av ZynoX Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor fortsetter du ikke i den tidligere tråden din eller i alle fall lenker til den? I stede for å komme med løse påstander. Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor fortsetter du ikke i den tidligere tråden din eller i alle fall lenker til den? I stede for å komme med løse påstander. Takk, det skal jeg prøve! Da tror jeg prosessoren går gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå