Hansoen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Who gives a shit? Jenta fikk seg jo ny kul drage. Alle andre kan dra til helvete. Way 2 go Majsna! Endret 25. juni 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Bare spør jeg. Er man på rett server og i rett gruppe så kan man risikere å havne på ignore lista til halve serveren. Endret 25. juni 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg tror faktisk jeg er på ignore lista til halve serveren Såklart noob-delen av serveren. On-Topic: Dailies og Pugs. Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bare spør jeg. Er man på rett server og i rett gruppe så kan man risikere å havne på ignore lista til halve serveren. Haha, nei.. Jeg sa ikke til noen at jeg ikke hadde epic flying. xD De kunne jo fort ha funnet ut dette, men ingen oppdaget det. Ikke etter jeg fikk epic, skaffa meg jo det et par uker etterpå. Ooog, dette var jo bare en random pug der alle trykka need. Så, jeg hadde jo bare rein flaks. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Når jeg ikke raider gjør jeg dailys (+ cooking), arena, bg's, hc's, farmer, fisker, enchanter gear og prøver å få gjort noen achievments (eks. samler pets, mounts, titler osv). Har to lvl 80's som jeg gjør unna det viktigste på nesten hver dag. :/ Endret 7. august 2009 av Penance Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nå for tiden når jeg ikke raider går det som regel i heroic farming. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Trur vi persa han gjennom uk hc igår. =P Glømte å ta tida seff..det skal eg huske idag ^^ Lenke til kommentar
agito Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 RPer (ja, er en av de derre). Dailies, kjedelig som fy, men trenger guld til diverse. Heroics nå som de alle dropper conquest. Hjelper newbies fordi jeg syntes synd på den fury warrioren som gjør 750DPS. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Bare spør jeg. Er man på rett server og i rett gruppe så kan man risikere å havne på ignore lista til halve serveren. Meh, skjer aldri. Kanskje maks 1-5 som bryr seg. Så går det en måned og de fjerner deg fra ignore siden de ikker husker hvorfor du er der. Endret 8. august 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Henger i Dala og prøver å fikse gruppe til hc (får vel kanskje en om dagen, folk er visst ikke interessert i å ha med katter lenger ), eller snur meg bort fra pc-skjermene og spiller et eller annet på Xboxen i stedet. Om jeg generelt ikke orker å glo mer på en skjerm, slenger jeg meg på senga og leser til jeg sovner stort sett. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kjører HCs. Evt. ser en film ellernoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå