haffi Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Når jeg ikke har annet å gjøre så gjør jeg noen hc's, bg's og camper byer. Og om det blir for kjedelig så camper jeg IF eller utenfor Ulduar mens jeg venter til noen kommer så thunderfucker jeg dem:) Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Uttafor raid tid er det for det meste daily quests det går i, penger, penger og mer penger. Ellers liker jeg å høre på musikk for å slappe av, dette selvfølgelig uten wow Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Utenom raids så spiller jeg vel ikke i det hele tatt, logger på like før raid og logger like fort av igjen etter raid. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dere som ikke gjør annet enn å raide, hvordan tjener dere penger til repairs osv? Alts? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Tipper dailies, salg av runed orbs/recipes og boss drops. Edit: Og andre merchant-bedrifter, selvsagt, for de som driver med slikt. Endret 18. juni 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 De som bare raider rekker jo ikke dailies Enten så har de spart seg opp noen grunker iløpet av WoW-karrieren, eller kanskje de gjør litt questing på off-days :O Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 jau som de sier her, jeg har hatt en del liggende og bruker ikke mye gold på repairs, er vel kun gems/enchants som koster en del for min del. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg starta en rogue alt fordi rogues ligger alltid på toppen av dps i raids. Er lvl 24 nå Endret 20. juni 2009 av N* Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg liker å gjøre ting store. Totalt off-topic men jeg møtte akkurat deg i en EOTS som vi grisetapte! :!: Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 varierer mye. Nå i det siste har jeg kjørt stratholme og ubrs soloruns for mounten og enchanting mats (driver å levler enchanting). Men ellers blir det å henge i orgrimmer og tjene litt gold på ah. Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gjør dailys, noen heroics, utforsker (for hyggens skyld -ikke for achievements).. blitt mye Wintergrasp i det siste også Når jeg ikke føler for å gjøre noe konstruktivt så soser jeg mye rundt i Darkmoon Faire, hvis de er i nærheten. Ellers drar jeg til lolshire med en av horde charene og ler av folk jeg kjenner. :-p Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Levler alts, gearer opp alts eller PvP-er som regel. Har begynt å skippe å gjøre dailies fullstendig, tjener mye bedre på 30min farming enn det jeg gjør på dailies. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg raider ikke, driver bare med PvP. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Dualboxer med RAF har en druid / mage på 43 og en lock / shaman på 31. Dritgøy. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Dere som ikke gjør annet enn å raide, hvordan tjener dere penger til repairs osv? Alts? De som bare raider er forhåpentligvis gode nok til å cleare Naxx uten wipes og uten andre utgifter en repairs, noe som til slutt blir en fin slump penger. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) @Juliess: Får en fin slump med penger ut av proffession nå til dags. Endret 25. juni 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Går ikke professions under "bare raide"? Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Den dragen har sykt liten drop rate da.. Kommer aldri til å få den. Droppet dog min første gang i UP, men tapte selvfølgelig med en 13 roll. Jeg har den! Fikk den i en random gruppe, hadde ufattelig flaks min vinner roll var på hele meg 45! Jeg var den eneste som ikke hadde epic flying Haha XD Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Gjorde du deg ikke veldig upopulær da, Majsna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå