N* Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har ingenting å gjøre. Løper bare i sirkler rundt i dalaran. Hc og archivements er pointless. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva med å.....wait for it.....hold it...... finne på noe utenfor wow!? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Ender selv som oftes å campe på Orgrimmar "bank roof", kanskje det er tegn at min wow tid er over. Endret 13. juni 2009 av nagina Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har ingenting å gjøre. Løper bare i sirkler rundt i dalaran. Hc og archivements er pointless. Levle en alt? Grinde penger? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg liker å gjøre ting store. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Haha, very nice Pycnopodia ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Farmer litt mats til potions/flasks til neste raid, gjør etpar dailies for lommepenger og achievements. Sånne småting man sparer eller tjener litt penger på. Fisker for det meste for å tjene penger eller farmer herbs. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Før jeg ga meg med raidinga hang jeg på AH bridge i if og innimellom løp mellom ah og mailbox for å tjene noe gull. Nå som jeg ikke raider, henger jeg bare på ah bridge, litt i BGs selvom jeg er ferdig med honorfarm og spiller litt arena. Har jo nok gull også, 40k+ holder lenge på pvp repairs. Endret 13. juni 2009 av Sink Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Arena eller Bgs. Ellers så går jeg og inspecter folk i IF. btw, jeg raider ikke :> Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ender selv som oftes å campe på Orgrimmar "bank roof", kanskje det er tegn at min wow tid er over. Dette og IF-broen har jo jeg gjort sålenge jeg har spilt WoW. Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg klarer å finne på bedre tin rl en å campe i byene, så det er utelukket å begynne med Men fant ut jeg kan farme UP en gang om dagen for proto drake, og bli revered med oracles, men finner ikke første questgiveren selv om jeg står på prikken på kartet. Noen som vet hvor han er? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg klarer å finne på bedre tin rl en å campe i byene, så det er utelukket å begynne med Men fant ut jeg kan farme UP en gang om dagen for proto drake, og bli revered med oracles, men finner ikke første questgiveren selv om jeg står på prikken på kartet. Noen som vet hvor han er? lol Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Den dragen har sykt liten drop rate da.. Kommer aldri til å få den. Droppet dog min første gang i UP, men tapte selvfølgelig med en 13 roll. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg klarer å finne på bedre tin rl en å campe i byene, så det er utelukket å begynne med Men fant ut jeg kan farme UP en gang om dagen for proto drake, og bli revered med oracles, men finner ikke første questgiveren selv om jeg står på prikken på kartet. Noen som vet hvor han er? Lol. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis dere begynner å bli lei av wow så har jeg et forslag. Prøv Lotro, det er det beste mmorpg som jeg har spillt utenom wow. Har ikke pvp servere da, men hvis du liker pve så er det jo greit selv om du kan spille pvp på Lotro også i en egen sone. Da tilleggspakken Mines of Moria kom i fjor fikk man også mulighet til å skaffe seg legendariske våpen som er kult. Disse våpnene levler man opp underveis og man kan da til en viss grad skreddersy dem etter hva ønsket er. Lenke til kommentar
Luz Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg trykker ESC, Quit Game, så starter jeg opp Football Manager 2009 og speller det ! Lett som simsalabim ! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Utenom raids og arena? ZG-farming. classic raids. (to første går vel kanskje under raiding?) en og annen heroic. Andre ting enn WoW. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ikke det at jeg raider så masse egentlig hehe....noen timer hver uke, men utenom det så holder jeg nå på med å bli exalted hos alle alliansebystatene:) Målet er å få Crusader tittel! Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Loker rundt i Dalaran og gjer Cooking og Fishing Dailyes:P Kanskje litt Wintergrasp og andre dailyes, er eg i storform så begynner eg på ein eller anna achievement som eg aldri blir ferdig med:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå