KongRudi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Forhåndsbestilte InFamous til en grei pris - en stund før release (29. mai). 4. juni i denne månden, fikk jeg e-post om at spillet var klargjort til å bli sendt første virkedag. Noe som var litt irriterende. Uansett, siden jeg er vestlending måtte jeg regne med 3-5 dagers leveringstid. Så nå går tiden.. Sitter fremdeles uten spillet nøyaktig 2 uker etter release. I morgen siden det er søndag, og får det nok heller ikke spillet da heller. Bah.. er usikker på om hvor mye som er pga. Zailor.no, og posten, fordi på nettsidene står det at spillet er sendt, men finner ikke noen pakkesporing, så går utifra at dem har brukt vanlig brevpost som skal gå ganske raskt. :-/ Kontakt-siden deres inneholder ikke telefon-nummer, eller e-postadresse, den inneholder derimot reklame for ca. 100 spill og filmer, og en forbanna postadresse (som i snail-mail). Mener å huske at jeg har handlet en gang eller to hos dem tidligere, uten at det var slikt tull dengang. Noen andre her som har handlet hos dem før, er jeg ett engangstilfelle eller? Ble plutselig veldig skeptisk til hele bedriften når jeg så at de ikke oppga verken telefon-nummer eller e-postadresse til noenslags kundeservice. :-/ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 I dag kom spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå