Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kysser kompiser på munnen, ok?


Gjest Guest_Ok_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og en ting til:

 

Ville du brydd deg om han gjorde det samme med sine veninner?

 

Men det viktigste her er jo egentlig at kjæresten din føler at det er greit. Om han ikke synes det er greit, bør du vise respekt for det, og slutte å gjøre det.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Hadde dama mi gjort det, hadde jeg gått bananas. IKKE GREIT! Spess ikke avstandsforhold, da er det ekstra viktig å ha klare grenser. Snakker av lang erfaring....

Helt enig med den. Har avstandsforhold selv. Da blir man fort litt ekstra usikker, om man skal bruke det ordet. Jeg hadde hvertfall følt meg helt maktesløs og såret om dama gikk rundt og kysset guttevennene sine på munnen når jeg sitter 50 mil unna. Så ting som vanligvis kunne vært greit kan virke mye mer truende i et avstandsforhold. Siden man kan føle seg så maktesløs og ubrukelig til tider. Spesielt i situasjoner der kjæresten er trist etc. Tenk på det TS.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Jeg lurer på en ting, er det ok å kysse gutte kompisene dine på munnen selv om du har type? Jeg gjør det, ikke med alle selvfølgelig, bare de eg er mest gla i. Har alltid gjort det, for eksempel viss eg møter de, eller skal si hade. Men jeg lurer på om det er ok?

 

Du burde vel tenke selv?

 

Ingen liker at dama kysser andre gutter?..Og HVERTFALL ikke på munnen.

Lenke til kommentar

Nei ta en prat med ho, superviktig å ikke være tøffel i avstandsforhold, hvis du er skikkelig glad i jenta kan hun skape uendelig mye frustrasjon. Jeg ville tatt det opp med ho, hvis hun setter seg på bakbena og blir fornærma ville jeg gjort det slutt: Hun egner seg da ikke til å ha avstandsforhold ( Igjen, snakker av erfaring ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...