Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kysser kompiser på munnen, ok?


Gjest Guest_Ok_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Ok_*

Jeg lurer på en ting, er det ok å kysse gutte kompisene dine på munnen selv om du har type? Jeg gjør det, ikke med alle selvfølgelig, bare de eg er mest gla i. Har alltid gjort det, for eksempel viss eg møter de, eller skal si hade. Men jeg lurer på om det er ok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Ok_*

Jeg har ikke sagt det til han, vi bor ganske lagt vekke fra hverandre og ser han bare 1 gang i månden, kanskje mindre. Men tror kanskje eg skal slutte med det, siden dere reagerte sånn .

Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke at det er slik det skal være. Grei huskeregel: Ville jeg gjort dette om typen/dama så på? Hvis nei, så vet du at noe er galt.

 

Sykdommer kan også smitte slik. Ikke HIV/AIDS riktignok, men like fullt ting du ikke ønsker å smitte din kjære med. (Som selverklært pessimist måtte jeg selvfølgelig presentere et aldri så lite worst-case scenario.)

 

 

Men jeg spår at noen kommer til å poste eller antyde at de har så mange muligheter på kvinnefronten at sjalusi - det har vi ikke sett.

Lenke til kommentar
Om du ser typen din 1 gang i mnd, og kysser vennene dine på munnen hver gang du sier hei eller hade, er du i et nærmere forhold med de, enn med "kjæresten din" spør du meg.

 

Ja, hvis det defineres ut ifra antall kyss så.

Det óg, men jeg regner med at hun snakker med vennene sine om fler ting, enn med kjæresten sin, mtp. på at hun ser han 1 gang i mnd eller sjelnere?

 

Da er det kun sex forholdet har, og det holder ikke stort i lengden.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Ok_*

Det er bare sånn lite kyss på munnen.. Sånn som viss du kysser datteren sin på munnen da de er små når du er mamma, viss dere forsto det? Ja men i hvertfall, eg snakker med han hver dag om alt og ingenting, og da vi først møtes, så er vi med hverandre i en uke eller en helg, men mest en uke. Har bare skjedd en gang at vi har vert med hverandre en helg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...