chris_123 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Som tittelen sier, vil jeg bare vite hva dere i gjør i sommerferien... Dere kan skrive tips, historier/fortellinger, ting dere kommer til å gjøre, ønsker å gjøre osv.... btw - god sommerferie Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei.. Først: God sommer, og heldig er du som har ferie. Alder er vesentlig før jeg gir deg tips. Vil ikke anbefale en 14-åring å gjøre noen av de tingene jeg gjorde sommeren jeg var 20. Eller... hehe... du skjønner hva jeg mener-. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 ja men bare kom med det btw. blir 16 til høsten Lenke til kommentar
JDiva Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg blir også 16 til høsten Denne sommeren skal jeg være to uker på hytta med kjæreste og venner. Blir mye båtkjøring dersom været tillater det, bading, shopping, grilling og sene kvelder. Siden jeg har hytte ved sjøen blir det kanskje til at vi kjører båt ut til et skjær, og camper der med venner Jeg skal også spille fotball på norway-cup og en annen cup i sandefjord. God ferie! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 vi har en tråd om dette alt Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 hmmmm.... det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Stenger denne tråden I henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Hva er dine planer for sommeren? Fortell her! I så måte. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg