Botnevik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hei hei, Mitt navn er Ole Andreas Botn3vik, Fant ikke helt ut hvor jeg skulle poste denne, men men. Hvertfall. Jeg er i en sponsor avtale med Coolermaster og disse tingene vil jeg gi vekk! sjekk også filmen min på www.youtube.com/botn3vik Givaway's: -T-Shorter (med CM Logo) -Jakker(muligens) -Vifter (fra CM seff.) -Chippy (nja en slags data veske eller noe sånt, bedre forklart på youtube) *slettet* COMMENTS SKRIVES PÅ YOUTBE! HUSK Å SUBSCRIBE! Endret 13. juni 2009 av roberteh Fjernet annonse. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 HEI. Jeg vil ha en t-skjorte, dette passer utrolig bra for jeg skal vaske og rengjøre felgene mine før jeg leverer dem inn for lakkering og da trenger jeg filler. Kan sende deg bilder av felgene som beviser hvor skitne de er. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) oj oj oj :no: Jeg gir ikke vekk til sånt! og du må subscribe, på youtube og legge comment der! Endret 13. juni 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva må du gjøre for å melde deg på? Jo! du må skrive en comment om hvorfor akkurat DU! fortjener en av disse tingene! God humor er et tips =) Ja, det var jo logisk at det skulle postes på youtube. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hva må du gjøre for å melde deg på? Jo! du må skrive en comment om hvorfor akkurat DU! fortjener en av disse tingene! God humor er et tips =) Ja, det var jo logisk at det skulle postes på youtube. Bedre nå? Endret 13. juni 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ikke veldig, jeg sitter på jobb og ser ut vinduet på den ene felgen min og den er dekket med bremsestøv. Helt seriøst. Dersom du er sponset av Coolermaster og du skal drive reklame for dem, så MÅ du opptre betraktelig mere profesjonnelt enn du gjør i denne tråden. Det å reagere med spydigheter på fremtidige kunders kommentarer er ikke veien å gå. Tro meg. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Ikke veldig, jeg sitter på jobb og ser ut vinduet på den ene felgen min og den er dekket med bremsestøv. Helt seriøst. Dersom du er sponset av Coolermaster og du skal drive reklame for dem, så MÅ du opptre betraktelig mere profesjonnelt enn du gjør i denne tråden. Det å reagere med spydigheter på fremtidige kunders kommentarer er ikke veien å gå. Tro meg. Men det du sa var ut du hadde tenkt å tørke av felgene dine med denne t-shorten.. og spydighet?? wtf? og til hvem eller hvordan jeg deler ut tingene jeg får av coolermaster er helt opp til meg. Mitt spørsmål er bare om du har lite å gjøre på? Ha en god dag hilsen Botn3vik# Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Btw, Hvis du hadde likt Coolermaster, og faktisk skal kjøpe deg noe der, skjønner jeg ikke hvorfor du skal bruke deres t-shorte til å tørke felgene dine med. Hvis jeg hadde gitt deg en til det du vil. Hadde det hvert dårlig reklame fra min side Men takk for at du skaper litt show!! Setter stor pris på det! Endret 13. juni 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ikke veldig, jeg sitter på jobb og ser ut vinduet på den ene felgen min og den er dekket med bremsestøv. Helt seriøst. Dersom du er sponset av Coolermaster og du skal drive reklame for dem, så MÅ du opptre betraktelig mere profesjonnelt enn du gjør i denne tråden. Det å reagere med spydigheter på fremtidige kunders kommentarer er ikke veien å gå. Tro meg. Men det du sa var ut du hadde tenkt å tørke av felgene dine med denne t-shorten.. og spydighet?? wtf? og til hvem eller hvordan jeg deler ut tingene jeg får av coolermaster er helt opp til meg. Mitt spørsmål er bare om du har lite å gjøre på? Ha en god dag hilsen Botn3vik# Har aldri sagt at det ikke er opp til deg hvem du gir hva til, har jeg vel? Jeg bare sier at dersom du ønsker og reklamere for Coolermaster er det ikke akkurat den rette måten å gjøre det på. Når du promoterer et produkt henvender du deg til fremtidige kunder av produsenten. Det vil si at jeg, da jeg leste denne tråden, tenkte på Coolermaster. Hvordan du går videre etter at du har fått oppmerksomheten min rettet mot produktet er veldig vesentlig for hvordan jeg oppfatter produktet. Førsteinntrykket er det vanskeligste å endre hos et menneske, og i mine øyne missbruker du tillitten du har fått hos Coolermaster DERSOM de har gått ut og bedt deg om å gjøre dette. Du ber om humor, og viser med din mangel på sådan at du ikke burde be om noe du ikke tåler. Sitat: "You want the truth? YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH" Now stfu, gtfo and gimme my t-shirt!!! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er jo klart det, ingen vill gi bort t-shorter o.l hvis de bare skal brukes til og vaske felger! Gå heller på Europris og kjøp noen kluter til en 20-er da! Ville du gitt bort nye t-shorter som skulle blitt brukt til felgerens? Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 a t-shirt a day, keeps the fælgs clean, umm nei det rimet ikke.. a t-shirt a day, keeps the dirt away \o/ egentlig ganske enig med nicoloco her. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. I henhold til retningslinjene §5, påpekes det at brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Det samme gjelder for annonser. Bruk i så måte gjerne "Bruktmarked", til denne type salg. I henhold til retningslinjene stenges tråden og annonse slettes. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg