Gjest Fortvilet Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei igår spiste jeg kebab etter en kraftig fylla, kom ut nå nettopp og det var blod i avføringen. Er dette noe å uroe seg over? Har hatt det en gang før for en drøy måned siden. Burde jeg ta en sjekk hos legen eller? Er 19 år. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Burde du ta en sjekk? Selvfølgelig. Er dette noe å uroe seg over? Det spørs hva slags symptomer du har fått. Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Får sjekke meg til uken da, med mindre det samme skjer imorgen.. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dersom du har blod i avføringen bør du absolutt dra til legen. Det trenger ikke å være noe skummelt, kan være noe ufarlig som ei rift, hermorider eller pga. noe du har spist. Men du burde dratt til legen, fått tatt avføringsprøver og å forsikre deg om at det ikke er kreft.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Better safe than sorry. Like greit å bli kvitt uvitheten og sjekke, selv om det skulle vise seg å ikke være noe farlig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Friskt eller tørket blod? Kan også være magesår. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du har vel ikke svelget mye snus? HAr hørt at det kan gi magesår Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Snus kan ikke gi magesår nei. Magesår skyldes en bakterie. Derimot kan snus forsterke effekten av bakterien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå