Xecuter Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Forsterkeren til høyttalerne mine har begynt å kutte, som om den ikke får strøm nok, men det får den. Den kutter nemlig i sammenheng med humper i veien. Er det dårlige/gamle sikringer i forsterkeren som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Høres ut som om det kan være dårlig kontakt et eller annet sted. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Dårlig kontakt er det nok, men hvor i alle dager er den dårlige kontakten? Det er en god del forskjellige plasser det kan være dårlig kontakt. Har du prøvd å bare vikle litt forsiktig på kablene når den er på for å se om du selv klarer å fremprovosere feilen? Om du er heldig er det i en av de store koplingene, da er det nok lett å fikse siden du kan feilsøke det enkelt selv. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Ja men det må være inni forsterker isåfall. Alle kabler sitter godt. Har ikke sjekket kablene på batteriet da, selv om jeg tviler høyst at problemet er der. Endret 13. juni 2009 av Xecuter Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det kan like godt være sikringen som begynner å bli dårlig. Det har jeg erfart mange ganger at de glass-sikringene rustet eller lignende. Jordingspunktet kan ha blitt svekket, og mye annet rart kan påvirke strømtilførselen. Greit å feilsøke det du kan gjøre noe med først. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Begynn fra batteriet og jobb deg bakover, sjekk at kablene ikke ligger over noen skarpe knekker på veg bakover, ligger de og kortslutter her kan det fort ta knekken på hele bilen, hvis alle ledningene sitter godt i forsterkeren er det nok enten jordingspunktet eller remoten som detter ut, enten bak i spilleren enner på selve forsterkeren. Truuuur ikke det er sikringen, da hadde den ikke hoppet av og på, men skal ikke banne på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå