Jo Are Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei Jeg har glemt hva passordet er for å koble seg på trådløst nett her i huset, har kommet meg inn på selve routeren men må ha nåværende passord for å endre det. Noen som vet hva jeg må gjøre? Takk for svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Resett routeren til fabrikkinnstillingen og sett opp på nytt. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei Jeg har glemt hva passordet er for å koble seg på trådløst nett her i huset, har kommet meg inn på selve routeren men må ha nåværende passord for å endre det. Noen som vet hva jeg må gjøre? Takk for svar Koble på med kabel. Da vil du ikke trenge krypteringsnøkkelen for å logge på ruteren. Det kan være at ruteren likevel vil spørre om passord, men da er det snakk om ruterpassordet, ikke den trådløse krypteringsnøkkelen, og ved mindre du har endret den så er den sikkert standardpassordet fremdeles (se i manualen eller search google for å finne ut hva standard passordet for den modellen er dersom du ikke finner det på andre måter eller husker det). I værste tilfelle - altså om det er et passord på ruteren, og du har endret det, men du vet ikke hva du har enret det til - så trykk inn reset-bryteren på baksiden av ruteren i ca 5 sekunder. Ruteren vil da få tilbake standard instillingene for alt, inkludert passord for å logge seg på osv. sik at du kan sette den opp korrekt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå