Gå til innhold

ISDN (Eicon Diva PCI 2.01) i Mandrake 9.1

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har lenge slitt med å få til ISDN-kortet mitt i Linux, under ulike distroar (har prøvd Slackware, RedHat og no Mandrake), og har aldri fått det til. Forrige gong føler eg at eg var nærmt, då eg lærte meg å nytta QT ISDN for Linux frå LinuxNorge, men fekk det heller ikkje til då. Så sta som eg er, har eg brukt ganske mykje tid på å få dette til sjølv.

Men, no når eg nettopp har installert Mandrake på råd frå andre, så får eg det framleis ikkje til. Mandrake finn kortet mitt av seg sjølv, og alt ser ut til å virke heilt fram til eg prøver å kople opp mot nettet. Då tek det lang tid mens den ringer opp, før eg får beskjed om at oppkoplinga var mislukka.

Korleis skal dette fiksast? Sett pris på alle hint og tips. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har slitt veldig med dette selv!!

prøv å bruk command prompt, og logg in som root (su)

skriv deretter kommandoen net_monitor

i det vinduet, klikk connect!

lykke til! :smile:

hvis det går, og du finner en måte å tillate alle brukere dette, og ikke bare root, VÆR SÅ SNILL å si ifra!

Lenke til kommentar

Såvidt eg skjønte var ikkje net_monitor innstallert, men eg skal teste å køyre kontrollprogrammet (kan vere det er det same) som root, og sjå kva som skjer. Får nemlig opp "Tester forbindelse", og får feil allereie då, men det tar lang tid før det skjer noko (8-10 sek).

Begynner å verte litt fortvilt. Om det skal vere slik som dette, kan eg ikkje byrja å bruke Linux skikkelig før eg får nettilgang over LAN, dvs. før eg flyttar på hybel. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...