Gjest gutt16 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 hei, jeg er smule forvirret nå. Jeg(16år) ble sammen med bestevenninen min (14år) på onsdag, og hun var veldig opp i skyene over at vi var sammen og sånn. Vi ble sammen på sms og møttes senere på kvelden etter at vi var blitt sammen, det hele var egentlig ganske kleint Så på torsdagen(dagen etter) fikk jeg en sms der det sto at vi ikke kunne være sammen fordi ei venninde var missunlig, og at hun ikke ville ødelegge vennskapet vårt og at vi fortsatt skulle være bestevenner. Vi møtte hverandre senere på kvelden fordi vi er med på en felles fritidsaktivitet. Jeg fikk egentlig ikke ut av henne skikkelig grunnen til at hun gjorde det slutt. Nå har vi ikke hatt kontakt med hverandre siden torsdag, og jeg synes det er rart at hun ikke har sendt noen sms siden da. Hun ville jo gjerne at vi skulle fortsette å være bestevenner som før og vi har pleide å sende masse meldinger til hverandre før. Jeg forstår ingen ting og er ganske forvirret :S hva er det som har fått henne til å endre mening om "oss" så fryktelig brått? hun skrev til og med "gutten min" på msn og "navnet mitt" hjerte "hennes navn" på profilen på nettby! :-/ Nå er jeg ganske nedfor fordi jeg ikke skjønner noen ting, alt ble liksom så brått slutt selv om vi fortsatt er bestevenner på en måte :S Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hun er 14 og må naturligvis gjøre som venninnene sier. Hun er ikke noe å kjempe for, det er sikkert. Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ja, men jo tror egentlig ikke det er helt grunnen til at hun gjorde det slut...for jeg har faktisk ingen anelse om hvilken venninde det kan være og hun sier hun ikke vil si hvem det er.. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Du får spørre hun hvorfor hun har "gutten min" på msn og "navnet mitt" hjerte "hennes navn" på profilen på nettby!" Når hun sier at hun bare vil være venner. Si at du er forvirret, og se hvordan hun reagerer. Endret 13. juni 2009 av Timeo Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 hun har tatt bort det i nicket og på msn'en sin nå, men jeg skjønner bare ikke hvordan det går ann å skifte så fort mening på en dag! vi hadde jo såvidt tilbrakt tid sammen :-/ Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ja, men jo tror egentlig ikke det er helt grunnen til at hun gjorde det slut...for jeg har faktisk ingen anelse om hvilken venninde det kan være og hun sier hun ikke vil si hvem det er.. Kanskje ikke, men når hun plutselig gjør det slutt er hun uansett ikke noe å satse på. Det er konklusjonen. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hun er bare 14 år og fremdeles et barn. Sånn er det bare. Jenter på den alderen er gjerne forelsket den ene dagen og så slår de opp og har "kjærlighetssorg" dagen etter. Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 men jeg skjønner faktisk ikke at det går ann! det var jo faktisk henne som ville vi skulle bli sammen, så slår hun opp dagen etter??! huff, jaja... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
DMN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 men jeg skjønner faktisk ikke at det går ann! det var jo faktisk henne som ville vi skulle bli sammen, så slår hun opp dagen etter??! huff, jaja... -fordi-hun-er-fjorten-år- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå