thomane Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hei. Jeg skal til å selge min stasjonære pc. Noen som kan fortelle meg om prisen jeg har satt er helt på villspor? Kom gjerne med deres prisforslag;) *slettet* mvh Endret 13. juni 2009 av roberteh Slettet annonse. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 -windows 7 64bit på partisjon c:-windows 7 32bit på partisjon m: -office 2007 -avg 8.5 virusprotection -adobe master collection (ALLE adobe programmer) -ccleaner -tuneup utilities 2009 -winrar++++++ Dette er en lovlig kopi? Da drar det opp prisen. Helt uten software og tilbehør er ikke maskinen verd med en 2-3000 kr. Med tilbehør, og om all software er lovlig kan du nok legge deg på den prisen du ligger på nå. Dog, for at Adobe skal dra opp bør den få litt mer fokus. Rydd i maskinen å last opp nye bilder Lenke til kommentar
thomane Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Var en kamerat som la det inn fra sin cd. Tror hans var originalt.. Men om det ikke er lovlig er det ikke verre om jeg evt sletter det før salg hvis noen ønsker det Hadde vel vært greit å ryddet litt inni pc ja, men får heller skru ned prisen litt å se da. Men takk for raskt og bra svar!! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. Bruk i så måte gjerne "Bruktmarked", til denne type salg. I henhold til retningslinjene stenges tråden og annonse slettes. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg