Anders Leipsland Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 "In part two of our Prometeia review, we will take a closer look at the coolers construction, performance and cooling capacity. In part one, we discussed phase change cooling and supercooling in theory as well as examined the build of the new LianLi add-on kit. It?s finally time for us to take a look at the actual performance of the cooler. For those of you that haven?t read part one, we highly suggest that you read it before continuing on Part II." Prometeia, del 2 @ DWPG.com Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Noen som vet om noen Norske forhandlere av prometia, eller hvordan man får denne til norge uten å måtte betale dyrt i moms? -P- Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg vet om en *større* webshop som skal ta inn ganske snart, men jeg vet ikke om jeg har lov å si det enda;) Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Glimmrende Hehe, da har jo skattepengene tid til å komme seg inn på konto også, hehe :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg vet om en *større* webshop som skal ta inn ganske snart, men jeg vet ikke om jeg har lov å si det enda;) Antar jeg ikke bommer for stygt når jeg sier at det er Microplex du sikter til? - Microplex og Asetek er ikke lengre på godfot - 3dfxcool selger allerede Vapochill, Microplex kan trenge et konkurrerende produkt - Microplex sin danske partner Studiedata selger Prometeia Det virker ikke urimelig at det er Microplex for å si det slik forøvrig duckman, glimrende site du har bygd opp! Veldig mye spennende lesning Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Oversettelse av artikkelen er akkurat ferdig, så nå er det bare opp til Lars for godkjenning og pubbing. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Da sitter jeg på det en ukes tid - muahahahaaaa! Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Antar jeg ikke bommer for stygt når jeg sier at det er Microplex du sikter til? Skivebom;) Mulig de leker med tanken, det vet jeg ikke, men det er ikke dem jeg sikter til. Jeg tror dere kan bli en smule overrasket når dere finner ut, tatt i betraktning at de ikke har profilert seg på dette området før;) Takker ellers for komplement...slik setter vi pris på! Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Komplett.no? tenkte akkurat det samme... de er ikke akkurat kjent for sånne type ting, er vel heller microplex og 3dfxcool som driver med sånt. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hmmm, komplett/Norkom er en av partnerene på jobben så da kan jeg få den til innkjøpspris Krysse fingra! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Nå har jeg endelig fått ut fingern, så norsk utgave av denne geniale testen ligger her på Overklokking.no. Enjoy! Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Videre diskusjon kan fortsette i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg