fenderebest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Frøs den med bare 1 minnebrikke i? Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Frøs den med bare 1 minnebrikke i? ja kun 1 minne brikke og 1 hdd Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Prøv å juster spenningen tilbake til den originale konfigurasjonen og se om den fortsetter med å fryse. Har du bygd pc'en selv? Eller er den bygd av andre? Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 den er byggd av han jeg kjøpte den av trur jeg. og han sa at den har funka helt fint hos han. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vel om maskinen plutselig begynte å fryse mye mer enn den har gjort før kan det være at den originale spenningen var korrekt, selv om den ikke er den som er oppgitt av produsenten. For den er vanligvis satt på auto på et nytt hovedkort så er sikkert han som har justert spenningen. Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Vel om maskinen plutselig begynte å fryse mye mer enn den har gjort før kan det være at den originale spenningen var korrekt, selv om den ikke er den som er oppgitt av produsenten. For den er vanligvis satt på auto på et nytt hovedkort så er sikkert han som har justert spenningen. jeg kan sette den på auto å se hva som skjer. har stillt opp vifta til skjermkortet nå også så den ligger på rundt 50-55 grader. er dette bra? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det siste å stryke av listen blir vel hovedkortet. Har du noen usb-enheter tilkoblet? Feks trådløst nettverksenhet. Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det siste å stryke av listen blir vel hovedkortet. Har du noen usb-enheter tilkoblet? Feks trådløst nettverksenhet. usb har jeg kobla i blue tooth sender til tastaturet mitt. 1 gaming mus (g5 ell no) 1 simpel laser mus thats it i pci slotts på hovedkortet har jeg 1 tråløst nettveks kort 1 firewire kort kan det ha noe og si at jeg har 2 mus og 2 tastatur kobla til? Endret 14. juni 2009 av morpheusbd Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 kan også nevne det at både tråløst nettverks kort og firewire kort har jeg satt inn selv etter kjøp Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Burde ikke ha noe å si, jeg har bare vært borti et problem der en defekt usb-port fikk maskinen til å fryse når den ble brukt. Det finnes noen boot cd'er som har mulighet til å teste diverse maskinvare deriblant hovedkort osv...men er det det noe som er sikkert er at enkelte hardwareproblemer er notoriske vanskelig å feilsøke. Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Burde ikke ha noe å si, jeg har bare vært borti et problem der en defekt usb-port fikk maskinen til å fryse når den ble brukt. Det finnes noen boot cd'er som har mulighet til å teste diverse maskinvare deriblant hovedkort osv...men er det det noe som er sikkert er at enkelte hardwareproblemer er notoriske vanskelig å feilsøke. kan en av de usb portene jeg allerede bruker som kan ødelegge da? hvor får man tak i boot cd? Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 nå har pcen stått på i over 12 timer uten problemer. alle ram brikkene står i og alle diskene. jeg har flytta pcen ut i stua. stillt opp skjermkort vifta. kanskje det gjorde susen? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vel du satte jo spenningen på auto og stilte viftene opp slik at maskinen er kjøligere. Så det kan jo være at en av delene gjorde susen, uansett spiller det vel ingen rolle så lenge du mener at systemet fungerer. Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Vel du satte jo spenningen på auto og stilte viftene opp slik at maskinen er kjøligere. Så det kan jo være at en av delene gjorde susen, uansett spiller det vel ingen rolle så lenge du mener at systemet fungerer. vi får se hvor lenge det funker i hvertfall:) hehe tusen takk for all hjelp i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå