emilg07 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen der ute som har satt seg litt inn i denne telefonen? jeg har en liten misstanke om at jeg er koblett til "nettet" hele tide, noe som vil koste meg 10kr hver dag... lurte på om noen vet at det er noen måte å skru dette av på, og eventuelt om apps kjører i bakgrunnen slik at jeg må avslutte disse. håper det er noen der ute som skjønner problemet mitt;) på forhånd takk for all hjelp!! ps: har du noen lure tips å triks til denne telefonen er det bare å si fra;) emilg07 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du er i praksis tilkoblet internett "hele" tiden med en Android-telefon. Det er litt av poenget med operativsystemet. Anbefaler deg å få et abonnement med datatrafikk inkludert. Hvis ikke kan du endre APN-instillingene til noe tull, så fungerer den kun på WLAN. Dette er ikke noen spesiell god løsning, men det funker. For tips og triks se i Android-tråden. Lenke til kommentar
emilg07 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 takk for svar. men det som jeg lurer mest på er: dersom jeg slår på telefonen, vil jeg automatisk koble mot internett eller må jeg fysisk gjøre det via en app? den H (eller E ) med pil opp og ned, som er ved siden av dekningsmåleren, skal den være der hele tiden, eller har jeg en app "kjørende" slik at jeg er koblet opp? håper folk skjønner hva jeg mener, er nemlig student å er ikke forberet på en smell på 300 kr hver måned;) på forhånd takk for svar!! emilg07 Lenke til kommentar
emilg07 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 har funnet en løsning på problemet mitt. tok meg bare litt tid her inne på forumet, og vips: APNdroid var svaret!! Lenke til kommentar
cintra Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 har funnet en løsning på problemet mitt. tok meg bare litt tid her inne på forumet, og vips: APNdroid var svaret!! Takk for tipset Jeg lurer på om andre har aksess til non-free apps i Android Market? Har sjekket at All Applications filter er på men ser ingen som jeg kan kjøpe.. mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå