Gå til innhold

Premier League 2009-2010

olus

Anbefalte innlegg

Da er sommeren igang gutta og om noen måneder er premier league 09-10 igang.

Hvem vinner, hvem flopper, hvem rykker ned og hver blir den store overaskelsen ?

Kan united forsvare gullet eller, blei det en ny konge over England?

Går Wolves, Birmingham og Burley rett ned, eller kan noen overaske stort ?

Diskuter i vei.............. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper med hjertet når jeg tipper at United tar gullet for fjerde gang :p Men det avhenger i stor grad hvem som blir hentet inn. Jeg hadde på forhånd sett for meg en rolig sommer, uten de store overgangene fra United sin side. Men plutselig var Ronaldo borte, og United fikk i stedet en svært så hektisk sommmer. I tillegg er Tevez høyst usikker, og det er klart at United må hente inn to eller tre klassespillere for å kunne henge med i gullstriden.

Heldigvis (sett med United øyner) er ikke de helt store navnene linket til våre nærmeste utfordrere fra Liverpool og London. Vi kan vente oss noen hektiske uker fremover ettersom alle de fire store blir nødt til å hente inn store navn om de har ambisjoner om å henge med i toppe av PL neste år :)

Ellers spår jeg at både Wolves og Burnley vil få det tøft, mens jeg tipper at Birmingham vil klare seg. Var synd at Wes Brom rykket ned, ellers ville vi fått flere gode derby matcher med både Birmingham, Wes Brom og Villa i PL :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg tror at det vil bli tøff kamp mellom arsenal , liverpool , og United . :p jeg tror ikke chelsea kommer til å kjempe om gullet i år .. United bør hente inn noen gode spillere som kan erstatte ronaldo og tevez. ( noen eksempler på hvem spillere jeg synes United bør se på : Luis Fabiano. David villa. ben arfa. og david silva.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

trur desverre ikkje united klare å ta gulle i år, mistet den klart beste spilleren i verden c.ronaldo, så henter dei

a.valencia kossen kan han erstatte ronaldo? så mister dei c.tevez, liker det ikkje mye nei!

syns dei kunne prøvd å henta d.silva eller david villa...

trur liverpool blir en god utfrodrar til united...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

1. Jeg vil nå si at de har den beste troppen i PL alikevell.

2. Valencia skal ikke erstatte Ronaldo, han trenger ikke erstattere, for United som et kollektiv skal klare seg bra uten han. Her må spissene begynne å score mer.

3. Det var godt å bli kvitt Tevez, hadde ikke orka han i troppen etter de seneste uttalelsene. Ikke det at oppførselen hjelper på.

4. Vanskelig når ikke Valencia ville selge.

5. Jeg har mer troa på Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...