datz Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei! Har sett her tidligere at de går an å bruke t68i som fjernkontroll til pc'n via blåtann(bluetooth)...funker det hos s55 også??? bare lurer...takker på forhånd for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tror ikke det går ann... Ikke slå meg hvis det er feil, da... :-? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Spør Molna..... Teoretisk skulle vel det gå an, med tanke på at den har java.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Teoretisk sett er det ikke mulig, fordi du ikke kan aksessere BT via Java på S55. På SX1 vil dette bli mulig, kontroll av BT og multiplayerspill via BT i Java. Burde jo kunne bli morsomt... :smile: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Høres fett ut. Ville vært bra om man fikk en standardmodell for kotroll av Pc via mobil ala Ericsson sitt. Lenke til kommentar
datz Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Dette går jo an me t68i, de må da finnes et slikt program til s55 også... de hadde vært konge...men, men Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg bruker noe som heter bemused for å fjernstyre winamp med min 3650, og det er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå