zaloflaske Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Heisann! Trenger litt hjelp til å gruble ut en problemstilling til min oppgave i Norsk. Oppgaven er følgende: Oppgave: Litteratur og språk i perioden 1870-1900 Min faglærer sa at jeg godt kunne spesialisere meg innen litteratur under den 10 minutter lange presentasjonen, men at jeg da ville få en del spørsmål om språket i den 20 minutter lange diskusjonen som kom etter (og motsatt). Han sa også at det ville vært fint å ta med "det moderne prosjektet". Hvilke tema syns dere jeg MÅ belyse, og hvilke er mindre viktig? Følgende perioder er med: Realismen - Naturalismen og Nyromantikken. Tenkte kanskje jeg kunne sammenlikne ett dikt fra realismen med ei novelle fra naturalismen... blir dette kanskje litt lite? På forhånd takk for svar Endret 13. juni 2009 av zaloflaske Lenke til kommentar
zaloflaske Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som i hele tatt har noen formening om dette? Skal opp på tirsdag, så går for øyeblikket gjennom stoffet. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå