Alpha_Male Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Tenkte vi kunne ha en tråd hvor kan vi dele våre erfaringer rundt multiplayer betaen til Uncharted 2: Among Thieves. Desverre har jeg ingen beta key selv, så hvis noen har lyst til å gi en til meg så er det bare å si ifra! Selv om jeg ikke har fått sjansen til å prøve det, må jeg si at det ser veldig bra ut! Endret 13. juni 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 har spilt noen timer og synes ikke team deathmatch greiene var noe særlig men digga co-op med 2 andre personer.....meget bra Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 har spilt noen timer og synes ikke team deathmatch greiene var noe særlig men digga co-op med 2 andre personer.....meget bra jeg fikk forresten beta kode hos EB.......selv om jeg kun kjøpte et 360 spill. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Deathmatch er utrolig morsomt! Rank 13 nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Finnes det demo på PS Store? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Finnes det demo på PS Store? nope Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vet ikke helt hva jeg syns. Irriterende og skyte flere meter foran fienden mens han løper for å drepe han, pluss at de tåler for mye. Anyway, Campaign som er høydepunktet i Uncharted for meg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 I denne tråden diskuteres alle PS3-betaer, inkludert Uncharted 2, så tror ikke at det er nødvendig med to tråder om nesten det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå