norviking Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Pcn min fungerer ikke. Når jeg skrur den på starter viftene og det kommer ikke noe pip. Det kommer aldri bilde på skjermen. Problemene startet en dag det var veldig varmt. Maskinen hang seg og restartet tilfeldige steder inne i windows. Jeg lot den stå og kjøle seg ned litt før jeg prøvde igjen, samme problem. Gikk inn i bios, lastet defaults og prøvde på ny. Nå fikk jeg faktisk artefakter på post screen. Siden begynte den å henge seg helt i oppstarten og i bios. Siden fikk jeg ikke lenger noe bilde. Jeg mistenkte derfor skjermkortet for å være skyldneren og byttet dette. Jeg får fortsatt ikke bilde og har også forsøkt å resette cmos. Min maskinvare: hovedkort: Asus p5n-e32 sli Prosessor: Intel core quad q6600 Ram: Ocz reaper 2x1gb ddr2 pc8500 Skjermkort tidligere: geforce 7950gt Nytt skjermkort: geforce gfx275 strømforsyning: northq 1000w Harddiskene mine er i raid 0 så jeg forstår det kan bli et problem dersom jeg må bytte hovedkort/raidkontroller å beholde data? alle innspill/løsninger mottas med takk! Endret 13. juni 2009 av norviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå