Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dama lei meg?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hei.

Vet ikke helt hvordan ejg skal forklare dette, men prøver meg.

Har seg slik at jeg og damen har vært sammen i over 2 år nå og har vært gjennom mye tøft sammen i forhold til familie og venner. Har egentlig alltid hatt det veldig fint sammen og støttet hverandre hele veien.

Men nå over de siste månedene har hun (som jeg føler) mistet lysten på meg. Sexen er så og si borte, har kanskje sex en gang eller to i måneden men da føler jeg faktisk at jeg nærmest tvinger henne til å ha sex. Jeg tar alltid, uten unntak, initiativ til noen som helst seksuell omgang. Og det er et jævla ork for ho nærmest. Jeg har konfrontert henne med det uendelige ganger, men ho sier det samme hver gang, at ho syns det er dårlig gjort av meg eller begynner å gråte og snakke om ting jeg gjør galt. Det har for lengst gått opp for meg at om ho skal høre på hva jeg sier så må jo ihvertfall jeg gjøre det samme, så om hun kommer med noe negativt sier jeg ok, unnskyld og prøver å skjerpe meg på det. Saken her er at ho liksom ikke er villig til å snakke om det, og om hun gjør det så går det rett gjennom og hun glemmer alt minuttet etterpå.

Og at jeg faktisk tror hun mister lysten på meg bygger på mye, men utenom sexen så kan jeg jo si at jeg føler det er en selvfølge for hun at jeg er sammen med ho. Ho prioriterer det meste foran meg, kommer for seint til avtaler vi har eller glemmer de bort.

Er vi på byen titter ho en del på andre gutter, og danser gjerne så nærme som mulig opp til andre gutter mens hun danser med meg. Altså danser med ryggen til meg og da kan stå oppå de andre.

Det samme her, jeg har sagt det til henne og gjort det tydelig at jeg misliker det veldig, men hun ser ut til å glemme det med en eneste gang.

Jeg sier ofte til henne hvor vakker jeg syns ho er hvis ho har pyntet seg litt eller har en dårlig dag. Jeg gir henne egentlig veldig mange varme ord i løpet av dagen jeg veit ho setter pris på. Det går ikke begge veier.. Jeg kan vel kanskje huske en sjelden gang at hun har sagt at jeg er søt eller "dust" om jeg erter ho.

Og ho er jenta til å si mye "kliss" til en om dere skjønner. Tidligere var hun veldig sånn, hun ville ha sex, ho ville være sammen med meg, ho var villig til å prate om ting og ga meg en del varme ord.

Jeg vet ærlig talt ikke om ho gjør alt dette bevisst, for ho kommer ikke til å gjøre det slutt med meg, det vet jeg bare. Men hvorfor hun er sånn vet jeg ikke.

Jeg prøver så godt jeg kan å piffe opp forholdet litt med diverse ting jeg vil gjøre med ho, ut og spise, prøvd å varme ho opp litt og kose mye med ho før vi skal ha sex. Men jenta blir jo pokker ikke kåt med meg i nærheten.

Beklager rotete post, men jeg vet ikke lenger hvordan jeg skal tolke signalene ho gir. Og jeg flykter ikke til forumet for å få en løsning her fremfor å snakke med ho, men jeg har prøvd det meste andre.

Så er det noen som har noen gode forslag til hvordan jeg kan angripe situasjonen?

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brutalt: Hun kjeder seg. Du gjør alt for henne, dermed ingen kamp lenger. Hun trenger spenning og den får hun på byen. Hun vet jo hvor hun har deg hele tiden. Gjør du alt hun vil?

Slutt med det!

Vær litt sterkere og vis at hun er heldig som har DEG. Hvis dere er på byen, snakk med andre jenter da, oppfør deg sånn som hun gjør mot deg. Ikke dra den for langt, men prat vennlig til andre jenter.

Jenter blir fort lei når kjæresten bare "er der". Derfor er det også kjedelig å ha sex. Prøv heller å være litt fra hverandre, si at du er opptatt av og til. Dra ut på byen med gutta mens hun sitter hjemme. Bare så hun blir LITT usikker. Da vet hun at hun må jobbe for å få interessen din tilbake.

Kjenner meg så igjen i dette her. Og min type bare gjorde alt jeg da. Kjedet livet av meg...

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jeg skjønner hva du mener og jeg ser ikke på meg selv som en tøffel, jeg ser ut i fra det jeg skrev at det ser slik ut.

Men jeg har gjort som dere sa, "tatt igjen" med samme mynt, jeg har prøvd å kommunisere med andre, jeg har dratt ut med gutta, jeg har sagt at jeg har avtaler med andre når jeg ikke har det osv. Men hun blir sint om jeg gjør slikt

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Hva mener du forresten med at jeg gjør alt for henne?

Kan du være litt mer utdypende når du sier at jeg skal gi henne litt "kamp"? :)

Takk for innspill

Lenke til kommentar

For det første, du lar henne hersje med deg! Blir hun sur når du drar ut med gutta? FLOTT! Da bryr hun seg om det, og deg. Hvorfor skal hun få lov til å bli sur på deg når hun gjør det samme? Dere et TO mennesker, som begge må få gjøre ting uten hverandre.

For det andre så er du faktisk tøffel. Du gjør jo alt hun sier? -Hvis hun nekter deg å dra ut uten grunn, ja, hvorfor skal hun kunne det?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Så det beste er å ikke gjøre som hun sier?

Men i hvilken sammenheng skal jeg overse eller være ignorant? Jeg ser jo at jeg kanskje har vært tøffel her, og da vil vel ho reagere veldig når jeg ikke gjør som hun sier lenger?

Men jeg føler jo ikke at ho kommanderer meg til å gjøre ting, så er det noen tenkte situasjoner dere kan gi meg hint om? I og med at hvertfall Nymph her har vært oppi det samme selv

Lenke til kommentar
Så det beste er å ikke gjøre som hun sier?

Men i hvilken sammenheng skal jeg overse eller være ignorant? Jeg ser jo at jeg kanskje har vært tøffel her, og da vil vel ho reagere veldig når jeg ikke gjør som hun sier lenger?

Men jeg føler jo ikke at ho kommanderer meg til å gjøre ting, så er det noen tenkte situasjoner dere kan gi meg hint om? I og med at hvertfall Nymph her har vært oppi det samme selv

THIS IS YOUR PROBLEM.

Gi faen i om hun blir sur da vel. Hun har tydeligvis ikke oppført seg bedre sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...