Enceladus Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Jeg ønsker alternative helger uten alkohol der feks en gruppe med folk samles og så gjør vi noe koslig\artig uten å måtte ty til alkohol. Feks gå ut å spise, se film, spille spill, eller bare genertelt henge sammen. Finnes det noen som driver med noe slikt? Jeg synest det er artig å møte nye folk men jeg går litt lei når det hver eneste helg er med promille. Derfor vil jeg innimellom møte folk på andre måter også Forslag? Noen som vil henge litt idag? I Bergen? Vi kunne bla møttes på en kafe over en kaffe eller te Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kunne godt tenke meg noe slikt, hadde det ikke vært så sjukt langt til Bergen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dette innlegget tror jeg vi flytter til off topic. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Dere kan joine vi gutta boys i Trondheim når vi drar på fisketur Dritartige kvelder, det ryker en hel dag, og det er BILLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå