Konnis Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Har en Nokia 5610 som nå har blitt defekt. Tror det er skjermen som har tatt kvelden, men orker ikke styre med å fikse den selv, pluss at det er diverse skader på mobilens utseende, så får nok ikke reparert det på garantien. Må med andre ord kjøpe ny mobil. Men denne mobilen ble kjøpt i august i fjor; og jeg har fortsatt abonnementet djuice nonstop på den. Hvordan kan jeg da kjøpe ny mobil? Er interessert i den nye iPhonen som skal komme, med 32gb plass... må jeg si opp abonemmentet elns? Må jeg betale noe da? Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Har en Nokia 5610 som nå har blitt defekt. Tror det er skjermen som har tatt kvelden, men orker ikke styre med å fikse den selv, pluss at det er diverse skader på mobilens utseende, så får nok ikke reparert det på garantien. Må med andre ord kjøpe ny mobil. Men denne mobilen ble kjøpt i august i fjor; og jeg har fortsatt abonnementet djuice nonstop på den. Hvordan kan jeg da kjøpe ny mobil? Er interessert i den nye iPhonen som skal komme, med 32gb plass... må jeg si opp abonemmentet elns? Må jeg betale noe da? Send meg nummer på privat melding, så skal sjekke bruddgebyret for deg. :-) Husk at du kan fornye bindingstiden med 12 nye mnd 1 mnd før abo går ut (det vil si i juli). Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bruddgebyret kan han vel også sjekke selv på Telenor.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå