HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det snart sommer og tid for reising. Noen måneder siden jeg oppdaterte kartene til Nokia Maps. Når ble selve kartene sist oppdatert? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 2 dager siden. Sammen med nyeste beta av Nokia Maps 3.0 (som nå heter Ovi Maps) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Takk for svaret Ser at den nye kartoppdateringen gjorde seg godt. Nokia Maps 3 (beta) virket overraskende stabil, med bedre zoom-funksjon, søk, og veinavigering. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Etter at jeg la inn siste kartversjon måtte jeg kaste inn håndkleet og kjøpe meg en TomTom GO630 istedenfor. Etter oppdateringen ble nemlig mange veier "usynlige" (såfremt jeg ikke zoomer inn). Deler av E6 mellom Sarpsborg og Halden er f.eks. blitt borte...og sånn er det med mange andre veier også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå