Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne triste sanger

JuC1y

Anbefalte innlegg

Hei, vi har avslutting (10.klasse)

Skal lage en video, med masse bilder fra 1-10 også har jeg lyst til at den første delen skal være trist... da trenger jeg triste sanger, kjempe triste som får tårene til å renne ... men jeg klarer ikke å finne noe som helst og andre del er hvor da alt er bra, ordentlig happy musikk :p

håper noen av dere kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sigur Rós fra Island har mye trist men samtidig fin musikk. F.eks denne:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Stenger denne tråden I henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

I så måte. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...