Gå til innhold

Så inderlig treigt!

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg har et problem i det jeg skal skru av min datamaskin.

Det tar fra 2 til 4 minutter å skru av datamaskinen (Win XP PRO og dette gjelder før den kommer til Logger av... vinduet)

Hvorfor skjer dette? Er det noe som går i bakgrunnen som jeg kan fjerne for å få ordnet det? noen som har hatt samme problem?

Mvh

Jokerman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du original Windows XP? Med det mener jeg, har du installert noen kritiske oppdateringer eller servicepacks?

Før jeg oppdaterte så hadde jeg ihvertfall problemer med at Windows XP Pro brukte like lang tid på å slå seg av, som mailing bruker på å tørke.

Lenke til kommentar

Jeg hadde lignende problem selv, du har vel ikke tilfeldigvis et logitech tastatur som du har nye drivere til? Jeg lastet ned nye tastatur drivere og da tok det veldig lang tid å skru av pc`en, når jeg avinstalerte de nye driverne og la inn noen "gamle" drivereskrudde pc`en seg raskt av igjen.

Lenke til kommentar
Jeg hadde lignende problem selv,  du har vel ikke tilfeldigvis et logitech tastatur som du har nye drivere til? Jeg lastet ned nye tastatur drivere og da tok det veldig lang tid å skru av pc`en, når jeg avinstalerte de nye driverne og la inn noen "gamle" drivereskrudde pc`en seg raskt av igjen.

Her har vi det!

Jeg har også et Logitech tastatur og har også akkurat lastet ned de nyeste driverne. Jeg prøver å avinstallere disse, takk for alle svar!

Mvh

Jokerman

Lenke til kommentar
Jeg hadde lignende problem selv,  du har vel ikke tilfeldigvis et logitech tastatur som du har nye drivere til? Jeg lastet ned nye tastatur drivere og da tok det veldig lang tid å skru av pc`en, når jeg avinstalerte de nye driverne og la inn noen "gamle" drivereskrudde pc`en seg raskt av igjen.

Her har vi det!

Jeg har også et Logitech tastatur og har også akkurat lastet ned de nyeste driverne. Jeg prøver å avinstallere disse, takk for alle svar!

Mvh

Jokerman

ATDETGÅRANN!!

Hvorfor kan ikke Logitech lage seg drivere som faktisk funker.

Det irriterer meg! :evil:

Lenke til kommentar

Her har vi det!

Mvh

Jokerman

ATDETGÅRANN!!

Hvorfor kan ikke Logitech lage seg drivere som faktisk funker.

Det irriterer meg! :evil:

Helt enig! Det virket når etter at jeg hadde avinstallert driveren fra Logitech.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...