Gjest smålig Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg er nok ganske smålig nå, men det får være det samme. Syntes det er litt pinlig, derfor anonym. Det har seg slik at kjæresten min har lagret exen sin som Gutten min på mobilen. Jeg har vært sammen med henne ett par måneder nå, jeg er btw kun lagret som navnet mitt på mobilen hennes. Hun og exen slo opp for ca ett halvt år siden, de var sammen i to år. Jeg vet dette er ganske teit men det irriterer meg. De har noe kontakt med hverandre, jeg vet helt sikkert at de ikke kommer til å bli sammen igjenn eller noe slikt. Er bare det at det plager meg at det står Gutten min når hun får melding av han eller når han ringer. Er dette veldig tåpelig av meg? Jeg syntes hvertfall hun burde fjerne det, og syntes det er litt spesielt at hun ikke alt har gjort det. Jeg mistenker at han har vært lagret som det kansje begge de to årene de var sammen, så det er bare en "vane" at han er lagret som det. Så hun tenker ikke videre over det. Uansett, jeg syntes det er litt respektløst ovenfor meg. Vil ikke virke for sjalu når jeg sier det til henne, selv om det kansje er sånn det ligger ann. Ikke stolt av det, men... Hva syntes dere jeg burde si? Takker for alle seriøse svar. Lenke til kommentar
Gjest J24 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg hadde sagt ganske nøyaktig det du har skrevet her. Selvfølgelig er det ikke noe trivelig når det navnet kommer opp. Be dama slette det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Si ifra. Jeg hadde gjort det, og jeg er ikke typen til å bry meg. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Skjønner deg godt. Jeg hadde bare sagt ifra. Det må jo være forståelig at det ikke er så moro for deg, han står sikkert bare lagret som det fra gammelt av alikevel. Hvis hu ikke tåler at du sier ifra om det, så tror jeg det kan bli vanskelig å ta opp et "ordentlig" problem senere. Og det kommer til å komme større saker senere så lenge dere er sammen en stund. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Jeg synes ikke du er tåpelig, og jeg hadde helt klart sagt i fra. Det er deg hun er sammen med, ikke ex'en. Endret 13. juni 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Da tråden er et brudd på regler for bruk av gjesteposting stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg