Gå til innhold

lg km900 arena problemer med pc suite

Anbefalte innlegg

heisann, har prøvd å koble meg til pc suite for å oppgradere telefonen, men sliter en smule her. på pc suite klarer den ikke å finne telefonen og på oppgraderingsprogrammet jeg finner på lg sine sider så kommer det bare fram at usb kabelen ikke er koblet til telefonen. har lastet ned nyeste driveren til usb.

setter pris på om dere kan hjelpe meg med dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann, har prøvd å koble meg til pc suite for å oppgradere telefonen, men sliter en smule her. på pc suite klarer den ikke å finne telefonen og på oppgraderingsprogrammet jeg finner på lg sine sider så kommer det bare fram at usb kabelen ikke er koblet til telefonen. har lastet ned nyeste driveren til usb.

setter pris på om dere kan hjelpe meg med dette

Sitter å pusler med det samme akkurat nå, og har de samme problemene,

så her hadde det vært nyttig med noen innspill.

Lenke til kommentar
Er det denne siden dere henter software fra?

http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf

Jeg fikk hvertfall oppdatert når jeg lastet ned fra den siden. Riktignok bare til v10b. Regner med dere har sjekket at USB-tilkoblingsmodus står på PC-suite på mobilen.

jepp, har prøvd fra den siden, får lastet ned usb driveren men når jeg kommer til neste steg, så får jeg beskjed om at telefonen ikke er koblet til usb-kabelen.. går ca 30%. står på pc-suite ja

Lenke til kommentar
Er det denne siden dere henter software fra?

http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf

Jeg fikk hvertfall oppdatert når jeg lastet ned fra den siden. Riktignok bare til v10b. Regner med dere har sjekket at USB-tilkoblingsmodus står på PC-suite på mobilen.

jepp, har prøvd fra den siden, får lastet ned usb driveren men når jeg kommer til neste steg, så får jeg beskjed om at telefonen ikke er koblet til usb-kabelen.. går ca 30%. står på pc-suite ja

samme skjedde her, men idag funket det, så nå har jeg siste version.

men jeg har store problemer med wifi,

ingen problemer med å få kontakt med routeren, men når jeg

skal laste inn nettsider, står det "finner ikke den forespurte verten"

Noen som har samme problem??

Funker fint å laste inn mail fra wifi, så jeg har nett.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...