Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei, er det galt å fantasere om ei jente i klassen?? Vil det påvirke meg når jeg møter henne igjen? At jeg reagerer merkelig eller noe sånt? Kjenner henne ikke så godt, men snakker med henne og sånt. Synes hun er smellvakker, men har aldri prøvd å vise at jeg liker henne, ettersom hun har kjæreste. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er ikke galt, det er naturlig. Er det noen du synes er pen, eller attraktiv på andre måter vil hjernen din reagere slik. Så ikke vær redd for det. Du kan bli nervøs neste gang du møter henne, spørs om du vet hva du skal si før du møter henne, f.eks at du liker henne på noen måte. Men om det bare er "smalltalk" så er det både og, du kan bli ganske stum, nervøs, snakkesalig eller bare helt normal. Men, prøv deg fram, legg inn aksjer som vi sier her iallefall Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hun vil nok for meg aldri bli mer enn en venn/klassekamerat/bekjent. Vet jo ikke om hun liker meg heller. Dessuten er det snart sommerferie og da ser jeg nok ikke hun mer. Men takk for svar, har lurt på det her en liten stund nå, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg