Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvit stoff på staken

Gjest Guest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Mann_*

Var til legen å sjekka meg for kjønnsykdommer, han sa jeg ikke hadde noen. Jeg spurte samtidig hva det hvite på staken min var fornoe (hadde dusja før jeg dro dit så det var ikke noe der når han undersøkte meg). Han mente det kunne være talg. Jeg spurte ikke mer og bare lot det være. Hvis jeg ser etter så har jeg noen små prikker nederst på hodet. Og hvis jeg ikke dusjer en dag så er det noe hvite "klumper" på penis dagen etter, som enkelt går bort når jeg dusjer.

Er dette talg? Eller hva er det? Jeg hadde ikke dette problemet før når jeg var yngre.. Er det smittsomt eller skyldes det dårlig hygiene der nede?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Mann_*

Er det noe alle får ved dårlig hygiene? Hvis jeg passer på å være mer hygienisk i fremtiden, vil det da forsvinne og ikke komme tilbake like fort som det gjør nå?

Lenke til kommentar
ikke noe og bekymre seg for uansett! :) så absolutt ingenting og bli hysterisk for! :D

Ved dårlig hygiene på tissemannen sin slik at det samler seg opp smegma så kan det oppstå betennelse på penishode.

Så det på en TVNorge dokumentar, selvfølgelig, og det så ikke behagelig ut.

Rådet fra dokumentaren var å bruke en trekke forhuden godt tilbake, vaske med en mild såpe for deretter tørke den lett/lufttørke men likefullt slik at den (under forhuden) ble helt tørr.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...