ocvmelbye Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Skal begynne å jobbe nå til sommeren og fram til neste høst. Kunne tenkt meg en jobb som sjåfør på budbil, men alle seriøse aktører krever at du har egen bil. Hvilken lønn kan jeg forvente meg sånn ca? Om jeg da jobber feks 8-17 fem dager i uken. Er en slik bil en dum investering? (koster mellom 50 og 80000). Må da ta opp billån. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Skal begynne å jobbe nå til sommeren og fram til neste høst. Kunne tenkt meg en jobb som sjåfør på budbil, men alle seriøse aktører krever at du har egen bil. Hvilken lønn kan jeg forvente meg sånn ca? Om jeg da jobber feks 8-17 fem dager i uken. Er en slik bil en dum investering? (koster mellom 50 og 80000). Må da ta opp billån. Kan hende du kan bruke bilen du har også, er mye småtteri som brev o.l som går med disse. Ring rundt å hør hva mulighetene er Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Skal begynne å jobbe nå til sommeren og fram til neste høst. Kunne tenkt meg en jobb som sjåfør på budbil, men alle seriøse aktører krever at du har egen bil. Hvilken lønn kan jeg forvente meg sånn ca? Om jeg da jobber feks 8-17 fem dager i uken. Er en slik bil en dum investering? (koster mellom 50 og 80000). Må da ta opp billån. Kan hende du kan bruke bilen du har også, er mye småtteri som brev o.l som går med disse. Ring rundt å hør hva mulighetene er Jeg har ikke egen bil fortiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå