rolax Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Spørsmål til dere som digger Curb Your Enthusiasm: Likte dere serien fra første episode, eller tok det et par (The Wire-ish)? Jeg holder på med andre episode, jeg har flirt et par ganger, men mesteparten synes jeg er kjedelig rett og slett. Bør jeg gi det en sjanse, eller burde jeg ha likt det fra begynnelsen av? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Gi det en sjanse. Det tar litt tid. Det er hva jeg kaller frustrasjons-komedie. Innimellom er det faktisk såpass frustrerende at jeg ikke orker å se ferdig episoder, men alikevel virkelig brilliant. Det er fantastisk å se hvordan virkelighetens "George" fremstiller seg selv uten restriksjoner pga lite sensur og lavt budsjett som gir han det spillerommet som må til. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Første sesongen er nok den svakeste. Egentlig synes jeg serien blir bedre og bedre for hver sesong. Larry David er en brilliant komiker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Syntes første sesong er virkelig svak, men de siste har vært bra. Digga spesielt en episode hvor Larry "uheldigvis" kaller en svart kjenning for et stygt ord ved et uhell på tegnespråk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Episodene har litt vekslende kvalitet, men jevnt over høy underholdingsverdi. Blir spennende å se hva de disker opp i sesong sju. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Da blir det til at jeg gir det en sjanse. Takk for svar. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Som de andre sier så har serien en svak første sesong. Ellers synes jeg Larry David er utrolig genial, og jeg elsker både Seinfeld og Curb Your Enthusiasm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå