Snikpellik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hadde eksamen i medievalgfaget mitt "Bilde". Skulle visualisere hvordan teknologien styrer mennesker i hverdagen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe, det der er faktisk veldig bra utført! Teknisk bra, men ikke minst fullt av artige detaljer. Liker bildebehandlingen og vignetteringen. Lukter en 6er her (blant annet).. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg digga dette bildet. Måtte le litt da jeg så lappen til venstre Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe, det der er faktisk veldig bra utført! Teknisk bra, men ikke minst fullt av artige detaljer. Liker bildebehandlingen og vignetteringen. Lukter en 6er her (blant annet).. Du lukta riktig. En velfortjent en synes jeg. Digger virkelig dette bilde. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Veldig mange kule detaljer i bildet å feste øynene på, som alle virker å bygge opp under tema. Veldig bra. Etterbehandlingsstilen er velkjent, spesielt i reklamebilder, ikke noe negativt med det, og gir et fint fokus på tekstur og detaljene. Lyssettingen er god, få skygger mot veggen, kan dog skimte refleksjoner fra lysene i veggen, som kan distrahere litt, prøv å se hvordan det blir om du fjerne disse. Oppsummert er det en god ide, fantastisk gjennomførelse. Håper sensor gjenkjenner dette og gir en 6er Endret 13. juni 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kan legge på at jeg tok med min pc inn på dass tidligere i dag, spilte poker... Ikke mitt stolteste øyeblikk, men endte på 2. plass og vant litt penger. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dette var sykt.. Sykt bra! Likte alle detaljene. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 må bare slå meg inn i rekken av de over. Men den puten har ikke laptoppen noe godt av;) Men er vel bedre att pc'en brenner seg enn de edlere deler under;p Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Wow, takk for store mengder gode ord folkens Hyggelig å høre at dere liker det såpass godt! Det ble en sekser, og sensoren ville gjerne bruke bildet senere i undervisningssammenheng Men det er lov å pirke også, så om noen har eventuell kritikk å komme med så er det bare å fyre løs! Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du fortjener all skryt! Poetisk! Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må bare bemerke de ipod ørepluggene som henger fra taket :!: Mange herlige detaljer her Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Konge bra bilde! virkelig godt gjennomført!!! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Som de andre sier; er dette bra! Her er det mange detaljer å ta tak i, fargene er fine; rett og slett et bra stykke arbeid. Kan jeg spørre hva du har gjort i etterbehandlinga av bildet? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Kan jeg spørre hva du har gjort i etterbehandlinga av bildet? Egentlig ikke så utrolig mye. Brukte desto mer tid på å lyssette, det tok en liten stund. Hehe Det jeg har gjort i etterkant ligger først og fremst i det arbeidet jeg la ned i Camera Raw. Kontraster, fill light, clarity. I tillegg har jeg gjort en del med curves og selective color. Men egentlig ikke noe bestemt eller spesielt, har bare prøvd meg frem helt til jeg ble fornøyd. Endret 18. juni 2009 av Snikpellik Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Herlig bilde! Velfortjent sekser Faen så kule oppgaver dere fikk da. Min sugde balle! Skulle gjerne likt å vite litt om lyssettingen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bildet ligger i Bildekritikk, så jeg har prøvd i flere minutter å finne noe å kritisere. Det er absolutt ingenting å utsette på det. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er misunnelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå