Gå til innhold

BK: Eksamen, "Stimulans 24/7"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, det der er faktisk veldig bra utført!

Teknisk bra, men ikke minst fullt av artige detaljer. Liker bildebehandlingen og vignetteringen.

Lukter en 6er her (blant annet)..

Du lukta riktig. En velfortjent en synes jeg. Digger virkelig dette bilde.

Lenke til kommentar

Veldig mange kule detaljer i bildet å feste øynene på, som alle virker å bygge opp under tema. Veldig bra. Etterbehandlingsstilen er velkjent, spesielt i reklamebilder, ikke noe negativt med det, og gir et fint fokus på tekstur og detaljene. Lyssettingen er god, få skygger mot veggen, kan dog skimte refleksjoner fra lysene i veggen, som kan distrahere litt, prøv å se hvordan det blir om du fjerne disse.

Oppsummert er det en god ide, fantastisk gjennomførelse. Håper sensor gjenkjenner dette og gir en 6er :)

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Wow, takk for store mengder gode ord folkens :) Hyggelig å høre at dere liker det såpass godt! Det ble en sekser, og sensoren ville gjerne bruke bildet senere i undervisningssammenheng :p Men det er lov å pirke også, så om noen har eventuell kritikk å komme med så er det bare å fyre løs!

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hva du har gjort i etterbehandlinga av bildet?

Egentlig ikke så utrolig mye. Brukte desto mer tid på å lyssette, det tok en liten stund. Hehe :)

Det jeg har gjort i etterkant ligger først og fremst i det arbeidet jeg la ned i Camera Raw. Kontraster, fill light, clarity. I tillegg har jeg gjort en del med curves og selective color. Men egentlig ikke noe bestemt eller spesielt, har bare prøvd meg frem helt til jeg ble fornøyd.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Bildet ligger i Bildekritikk, så jeg har prøvd i flere minutter å finne noe å kritisere. Det er absolutt ingenting å utsette på det. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er misunnelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...