McCabre Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Tatt om kvelden, liker begge varianter. Mindre DOF ? Hvilken liker dere best, og hva kunne vært bedre ? Original med litt fargehjelp: Nye versjoner med ny beskjæring: Versjon 2: Endret 18. juni 2009 av McCabre Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg liker versjon 2 best, men syns toppen av bildet blir forstyrrende i begge versjoner. Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg liker versjon 2 best, men syns toppen av bildet blir forstyrrende i begge versjoner. Takk for innspill. Lurte lenge på om jeg skulle croppe bort toppen her, men tenkte det ville bli litt for kjedelig da. Skal gjøre et nytt forsøk Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 syntes du har fokuspuntket plassert for langt nede i bildet. Blir for trangt. Prøv å plasser det litt nærmere det gylne snitt (~2/3) Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Takk for kommentarer! Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg likte det første bildet best. Grunnen er at jeg føler det setter mye mer fokus på blomstene i form av kontrast imotsettning til bilde to. Ellers synest jeg også at bildet kunne vært beskjært bedre Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg likte det første bildet best. Grunnen er at jeg føler det setter mye mer fokus på blomstene i form av kontrast imotsettning til bilde to. Ellers synest jeg også at bildet kunne vært beskjært bedre Lagt til nye versjoner av begge. Fjerna en del i overkant og har lagt ting i et bedre perspektiv. Veit ikke helt hva jeg synes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå