Gå til innhold

iPod Touch eller iPhone?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har i det siste tenkt på at jeg må ha en ny musikkspiller, og har lurt på om iPod Touch er det rette valget. iPod Touch har jo i tillegg mulighet for film, spill og mange andre nyttige ting, og det er jo bare ett pluss. Da kan jeg jo bruke musikkspilleren til så mye, mye mer :D

Og blir det iPod Touch valget faller på, så er jeg litt usikker på hvor mye plass jeg trenger. Jeg har ikke så ekstremt mye musikk, så det er egentlig ikke problemet. Men jeg lurer litt på om tilleggsspill og -programmer bruker mye plass.

En annen ting er hvordan jeg får spill, programmer, musikk og film inn på iPod'en. Må man bruke iTunes, og kan man bare legge inn musikk som man kjøper der? Eller går det an å få tak i andre program som ligner litt på "utforsker", som jeg liker så godt. :new_woot:

Jeg har også lurt litt på om det er lurt å kjøpe iPhone i steden for. Men er det i det hele tatt verdt å betale så mye mer for en iPhone? Jeg har jo allerede en mobiltelefon som funker bra nok. :hmm:

Tusen takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Hvodan i huleste mener du villt fremmede skal kunne vite om du trenger iphone når ikke du selv vet det? Blir som å stoppe noen på gata og spørre "er jeg sulten?"

Lenke til kommentar
Hvodan i huleste mener du villt fremmede skal kunne vite om du trenger iphone når ikke du selv vet det? Blir som å stoppe noen på gata og spørre "er jeg sulten?"

hehe. :!: Skjønner det. Jeg spurte kanskje på en litt feil måte. Det jeg vil vite er: hva er det med iPhone som er så bra i forhold til iPod, spesielt med tanke på at det koster så mye mer?

Lenke til kommentar
Det jeg vil vite er: hva er det med iPhone som er så bra i forhold til iPod, spesielt med tanke på at det koster så mye mer?

Den har telefon (ringe, SMS, MMS, du vet..), internett overalt (over 3G/Edge etc), kamera og den nye iPhonen som kommer neste måneder har kompass :ohmy:

Lenke til kommentar
Det jeg vil vite er: hva er det med iPhone som er så bra i forhold til iPod, spesielt med tanke på at det koster så mye mer?

Den har telefon (ringe, SMS, MMS, du vet..), internett overalt (over 3G/Edge etc), kamera og den nye iPhonen som kommer neste måneder har kompass :ohmy:

ok. takker.

Men tror jeg går for iPod :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...