McCabre Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Mitt første bilde posta her etter å ha lest masse og sett på utallige bilder her de siste månedene. Jeg er bare en måned gammel som hobbyfotograf, og bildene bærer nok preg av det, men bedre å hoppe i det osv. :!: Motivet er nok ikke verdens mest spennende, men jeg synes det blei pent og at det får fram den stemninga jeg ville. Hva synes dere ? All konstruktiv kritikk mottas med takk. Versjon 2 - oppretta: Endret 12. juni 2009 av McCabre Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Vannet ser litt skeivt ut? Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Det er pent bildet, men det er en del ting du kan ta tak i. 1. Horisonten er skeiv, dvs at vannet ditt heller mot venstre. Dette ordner du med en crop. Det er en av tingene du bør vere påpasselig med å få beint. 2. masten i midten der, les litt om komponering, da spes på tredelsregelen, det gyldne snitt og diagonaler. Når du plasserer et av hovedobjektene i midten blir bildet fort litt kjedelig Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Takk for kjappe tilbakemeldinger! Jepp, horisonten er skeiv. Skal fikse den. Komponeringa er det jo litt seint å endre på selvfølgelig, men skal lese meg opp og ha det i bakhodet neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå