olehenrik90 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Heisann. Har når bestemt meg får å høre om det faktisk kan være noen grunn til dette... altså at penisen min blir veldig hard! Da snakker vi så hard at det virker som om du "strammer" den hele tiden om dere forstår. Det siste året har det virker som om det har blitt hardere og hardere og dermed også mer og mer følsomt under samleie, som også er hvorfor jeg spør om dette her. Håper noen har noen fornuftige svar på hvorfor og kanskje også om det er noe unormalt / noe jeg kan gjøre. Mvh Ole Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lett på trykket, det hjelper sikkert! Mao: Onanerer du litt så blir det sikkert mindre ille. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Den skal være stiv Når du har sex, "stenges" blodårer av i penis, slik at det kommer blod inn, men ikke ut -> hardt = normalt. Du skriver ikke at det er ubehagelig, da er det nok jaffal ikke unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg