Gå til innhold

Winamp 2.91 vs. Winamp 3


Anbefalte innlegg

Bruker Winamp 3.0 fordi den kan kjøre flere playlister samtidig. Dvs du får en egen kolonne i playlistvinduet hvor du kan legge inn playlister. Det er praktisk, særlig hvis man har mye musikk.

(Har 2.xx en slik funksjon, er jeg interessert i tips!)

 

Har lest at 5.0 kommer til sommeren (eller litt senere?).

Denne skal ha det beste fra 2.0 og 3.0.

Derav 5.0 i stedet for 4.0 -- 2.0 + 3.0 = 5.0

 

; )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker Winamp 3.0 fordi den kan kjøre flere playlister samtidig. Dvs du får en egen kolonne i playlistvinduet hvor du kan legge inn playlister. Det er praktisk, særlig hvis man har mye musikk.

(Har 2.xx en slik funksjon, er jeg interessert i tips!)

 

; )

 

Du kan ha dette i 2.91 også.

Lenke til kommentar

Hmmm.. brukte winamp 3 før... men den har for mange mangler, men klarte å få til en idiot feil i den.. hvis jeg bytta skin på den tømte playlista seg men sangene fortsatte å spilles, selv etter at jeg avslutta winamp`n, fant den heller ikke i task managern.. mener det endte med at den spilte helt til jeg reboota.. :( Noen andre som har vært borti samma problemet?

bruker 2.91 nå, den er best :yes: .

 

En annen ting med winamp 3 var at folk ikke skjønte den når jeg hadde fest/"vorsespell" (skrives det sånn? :shrug: ), men det hadde kanskje ikke alltid noe med winampen... :shrug: hehe :D

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som er så galt med Winamp 3? Har brukt det siden november 2001, og har nesten aldri hatt problemer med det.

 

Ikke så rart du ikke hadde noen problemer de 9 første månedene hvertfall, ettersom Winamp 3 ikke kom ut før i fjor sommer.

 

3'ern var skuffende, men synes Winamp 2 virkelig begynner å ligne noe- et par endringer i media libraryen er alt som trengs.

 

Det var en beta.

Lenke til kommentar
Bruker Winamp 3.0 fordi den kan kjøre flere playlister samtidig. Dvs du får en egen kolonne i playlistvinduet hvor du kan legge inn playlister. Det er praktisk, særlig hvis man har mye musikk.

(Har 2.xx en slik funksjon, er jeg interessert i tips!)

 

; )

 

Du kan ha dette i 2.91 også.

 

Er det den library-funksjonen dere snakker om nå, eller er det noe annet? I så fall forklar meg gjerne åssen det funker :).

 

AtW

Lenke til kommentar
2.91 er.... Finner ikke ord til det :)

3.0 masse unødvendig+ustabilt, det er grunnene til at jeg ikke LIKER det :wink:

Liker og best 2.91, men eg har ikke problemer med 3.0. Funker som den skal på min pc.

Men kan det og ha med at vi ikke kjenner 3.0 bra nok, eller hva. Sånt er det nå hos meg, gidder ikke sette meg inn i hvordan 3.0 fuker.

Derfor er det eg bruker 2.91, enkel og bra + eg kjenner den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...