Gå til innhold

Winamp 2.91 vs. Winamp 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ihvertfall winamp3 har ett helt forferdelig menysystem, og hvis du har den bare fordi den kan spille video i tilleg til mp3, så har winamp 2.91 nøyaktig samme funksjonen(e), bare mye bedre. Bruker 2.89 jeg, siden jeg ikke liker når jeg ikke ser forskjell på video og mp3 ikonene.. :wink:

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som er så galt med Winamp 3? Har brukt det siden november 2001, og har nesten aldri hatt problemer med det.

 

Ikke så rart du ikke hadde noen problemer de 9 første månedene hvertfall, ettersom Winamp 3 ikke kom ut før i fjor sommer.

 

3'ern var skuffende, men synes Winamp 2 virkelig begynner å ligne noe- et par endringer i media libraryen er alt som trengs.

Lenke til kommentar

Jeg synes det største problemet med winamp 3 var at den var så treig. Tok jo mange sekunder å laste den, noe som er uakseptabelt når man sitter med high-end pc. Mulig de har fiksa det i senere versjoner. Akkurat nå bruker jeg ikke winamp uansett.

Lenke til kommentar
Det har vært en del diskusjon om dette temaet her på forumet, og det blir sagt ting som "Winamp 2 er ti ganger bedre en Winamp 3" Hvorfor det? Hvilken versjon er best?

 

Har brukt winamp3 en stund pga jeg liker playlisten og noen av skinnsa man får. ER litt utsabilt da playtlist og skinn resetter seg.

Ellers er vel 2.xx en mere stabil spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...