Evolutioner Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Heihei, kjøpte da far cry 2 via steam, men pcen nekter og starte det, når det "launcher" kommer bildet og så fryser det liksom, prøver jeg noe annet klikker det bare( spillet ).. så får ikke prøvd noe Windows Vista home premium, sp1 Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Først det mest opplagte, du har alle siste drivere til skjermkortet ditt? du har ett skjermkort som klarer å kjøre Far Cry 2? Du har siste directx drivere? Hvis alt dette er på plass så må jeg spørre, du får ikke noen feilmeldinger? det bare fryser? Isåfall er rette plassen å dra på https://support.steampowered.com/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du har postet i et bedriftsforum, og selv om det sikkert er mange her som kan hjelpe deg så hører spørsmålet hjemme i programvare- eller eventuelt "hjlep PC-en min fungerer ikke"-forumet. Se litt nøyere etter hvor du poster neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg