jajamensen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 har aldri hatt noe problem med dette før. Noen ideer om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Helt vanlig det. (Desverre). Men er bare å ringe dem, så får du opplest en ny kode. Helt "greit" egentlig.. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Samme skjedde med meg. Jeg brukte det automatiske telefonsystemet. Da kom jeg til en mann(automat), der jeg skulle taste inn serie-nummeret til Viista'en, så sa han en tall-rekke jeg skulle taste inn, også var det helt fint. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jepp, gått den runden noen ganger jeg også. Lurer på hvor mange ansatte de egentlig har som bare sitter og aktiverer windows. Jeg ventet jo bare 10-15 sek før jeg fikk kundebehandler. Var nesten provosert nok til å installere en hrrmmmm-versjon av Vista jeg hadde liggendes, fordi jeg sef reinstallerte på fredag kveld (det er jo da man har tid) etter kl 17.. Og da var det ingen service å få. Måtte vente helt til mandagen (joda, vi har 30 dager, men prinsippet var at det ble mer tungvindt å installere/aktivere min lovlige versjon enn om jeg hadde installert en ikke fullt så lovlig versjon. Og når slik skjer, da får MS fort et problem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå