Cuddlefluff Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei! Hadde frag fx til ps3 kjøpt i 2008, men kvaliteten er rimelig skit for det er alltid noe gærnt med den. På den første sluttet stick'n å virke, den neste jeg fikk tilsendt slutta musa å virke selv etter lite bruk, og nå vurderer jeg XFPS til ps3. Utenom hw problemene er frag fx helt ok til feks cod4 med litt tilvenning og justering/mapping med pc. Så: Har noen prøvd XFPS til ps3, i feks bad company eller cod4? Noen som har prøvd begge eller har noen erfaring med sistnevnte? før flamefest: ps3n har ikke internett tilgang. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Spill fair og bruk Sixaxis Kontroll Endret 13. juni 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Cuddlefluff Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 spille fair mot AI? spiller singleplayer jeg. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nytter det å bruke tastatur/mus i spill? :S Lenke til kommentar
Cuddlefluff Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 funker fint, lurer bare på hvordan musa oppfører seg ingame. latency/accu/bevegelse med xfps'n. (boks som tolker tastetrykk som PS kryss/sirkel/firkant/trekant etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå