MrAvionics Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som vet noen tøffe temaer til XP pro? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja Microsoft har laget et Zune-theme til XP. Veldig mye penere enn det stygge som kommer standard. Prøv google Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ta an titt her: http://search.deviantart.com/?section=brow...s%2Fvisualstyle Concave VS er stilig. For å bruke de må du ha en modifisert Uxtheme.dll fil, det finnes utallige måter å endre den. Det letteste er å google Uxtheme.dll patch. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Takk for tips=) Inne på den linken din ravii så så jeg en som het luna, den ble det! =) EDIT: Funnet en annen=) Veldig tøff. NeoGeniX Endret 13. juni 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg brukte NeoGeniX en stund, eneste problemet med det temaet er at hvitt blir til grått. Utrolig kipt å jobbe med feks tekstbehandling da ! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg brukte NeoGeniX en stund, eneste problemet med det temaet er at hvitt blir til grått. Utrolig kipt å jobbe med feks tekstbehandling da ! Ja men det kan man jo stille inn=) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg liker Royale Noir themet. Det er den svarte utgaven av windows media center temaet. Info om Royale og Zune temaene på Wikipedia Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg brukte NeoGeniX en stund, eneste problemet med det temaet er at hvitt blir til grått. Utrolig kipt å jobbe med feks tekstbehandling da ! Ja men det kan man jo stille inn=) Joda, men synes det ødelegger hele kombinasjonen av farger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå