Kadmium Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Nekt og vask Enig, vask. Hahaha. Ingen som tok denne, eller gadd dere bare ikke å bemerke det? Synes Mikachu fortjener credz for den. Endret 15. juni 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg tok den, men så ikke her før nå! Vi har opplegg helt frem til vi er ferdig på skolen. Nå er det eksamen frem til onsdag, nattur på vidden torsdag til fredag, og vitnemålsuteling osv på mandag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nekt og vask Enig, vask. Hahaha. Ingen som tok denne, eller gadd dere bare ikke å bemerke det? Synes Mikachu fortjener credz for den. Men heter da ikke "å vask"? Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 å vask? Nei, det heter å vaske, han brukte "og" som ett bindingsledd, derfor "nekt og vask" Hvis han skulle ha brukt "å", hadde setningen blitt; nekt å vaske" Tror jeg... rett meg hvis jeg hadde feil! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Tok den nå. "Nekt & vask." Hehe. Endret 15. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Aash Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 ah, var det jeg trodde ja. Men da tar jo hele klassen naturfag og sier de skal på stranda og se på biologien i vannkanten da Standunkt karakterene er satt, og noen klasser har faktisk lærere som ikkje vil ta oss med ut på dei såkalla "strendene, fjellturane osv" det koster jo liksom penger og blablabla... da er det bedre å sitte å se i taket...visst nokk!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå