blikkbert Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei! Har et problem med telefon min Nokia E71. Det skjer av og til. Når jeg skal ringe eller motta en samtale. Så slår den seg av. Dette skjer av og til, ikke hele tiden. Det går fint ann å send meld osv. Har hatt telefon på verkstedet og fikk den tilbake etter 4 uker. Det står at de har reinstallert telefon og testen den og alt var ok. Men det er det ikke. Skal sende inn igjen, men kjipt å bruke en låne tlf i 4 uker igjen. Men kanskje noen her har opplevd noe av det samme. Hva burde jeg gjøre. Hva har jeg krav på... Dette er en firma telefon, som jeg virkelig trenger Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er egentlig ikke stort annet enn å sende den inn igjen du kan gjøre desverre. Det at det er en firmatelefon gir deg egentlig også bare enda dårligere rettigheter enn som privat person, tror ikke du egentlig har krav på lånetelefon ved innlevering av firmatelefon foreksempel. Dersom telefonen fortsatt har samme feilen etter en service kan man reklamere på servicen, da skal telefonen normalt få raskere behandling enn ved en vanlig service. Og skulle feilen oppstå for tredje gang, så kan du heve kjøpet, eller få byttet til en ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå